Tuesday, June 30, 2009

arini, aku sempat la merayap jap.. ngn aimi, sya n nyak.. g bukit raje jew.. nk tgk transformers.. hurm.. best3! walaupown kat dlm 2 aku da menguap bukan 2,3 kali. hurm, bape eh.. ntah la, x terkire byknye.. huhu.. then, after that, kitorg jalan2 jew.. g window shopping.. da la mase 2 aku nmpk 1 beg nih cantek + smart gle babs kat momoe.. tp rm89 la pulak.. duet da la rm100 jew.. kalaw aku bli beg 2, alamatnye aku duk melepak kat umah jew la coz purse aku mengalami kebocoran yg hmpir melampaw.. kesian.. then, setelah lame aku belenggang mghadapi ketensenan x dpt beg momoe 2, teringin pulak bli femes ames nih, ngn aiskrim die skali.. baby blue.. sedap siot.. 1st tyme aku nmpk femes ames ade jual aiskrim.. haha! batak gle.. hurm.. aku byr jew la dlm RM16 lebeyh kowt.. hurm.. then balik.. malam 2, aku g kuar jap, nk antar sluar adek aku kat tailor nih.. mase nk byr duet seluar tuh, terambik la resit femes ames tuh.. hurm.. kejadiannye bermule disini.. mase aku tgh belek punye belek resit tuh br aku perasan yg kat resit 2 x tulis pown pasal aiskrim baby blue aku yg sedap tuh.. ade biskut jew.. hadoi.. halal ke x aiskrim yg aku mkn tuh.. hadoi.. minx halal ye kepade abg yg jual aiskrim 2.. nape la ko x key in skali harge aiskrim tuh.. hoho..

p/s: kpd abg aiskrim yg mgkn sdg mmbace blog aku nih: tolong byrkan boleyh? huhu

No comments:

Post a Comment